Verslag ledenweekend te Bekkevoort

Ledenweekend Chiro Meise te Bekkevoort"

Op vrijdag 14 februari is Chiro Meise met al haar leden op weekend vertrokken naar Bekkevoort. Het weekend begon met een reuzenstoelendans met alle leden. Nadat de winnaar bekend was kreeg iedereen nog een lekker drankje en hapje van de kookouders (ook wel 'kookies' genoemd). De dag erna speelde elke groep zijn eigen spel, sommigen gingen naar Leuven, anderen doken het bos in. In de middag kregen we overheerlijke pompoenen stoemp met gehakt voorgeschoteld en na een broodnodige siësta gingen de activiteiten gewoon verder. Voor het avondeten hadden de 'kookies' overheerlijke hamburgers gemaakt die we zelf konden samenstellen. Voor de laatste avond moest er natuurlijk wel iets speciaal georganiseerd worden...en wat is er nu leuker dan een fuif?! Dus iedereen trok zijn mooiste outfit en zijn beste dansschoenen aan en begaf zich naar de dansvloer waar leider Denzel zijn beste schijfjes bovenhaalde. Hier heeft iedereen zijn laatste energie weggedanst en achteraf is iedereen meteen in slaap gevallen. - Wil jij ook eens zo'n super leuk weekend meemaken?

Geschreven door leidster Lia