Verloop Chirozondag 01/02

De overheid heeft voorbije vrijdag nieuwe maatregelen omtrent ‘buitenschoolse activiteiten’ ingevoerd. Deze houden in dat de Chiro nog steeds mag doorgaan, maar in groepen van max 10 leden. Er wordt ook gevraagd om zich te beperken tot 1 hobby per week. Deze gelden voor zowel de -12 jaar groepen als +12 jaar groepen. Voor meer informatie kan u altijd de website van Chiro Nationaal bekijken: https://chiro.be/corona
Gezien de huidige omstandigheden hebben wij besloten om zoveel mogelijk fysiek te doen, in de mate van het mogelijke. Dit betekent als we als leiding aanvoelen dat een groep niet op een veilige manier de maatregelen kan respecteren, we online Chiro gaan invoeren. Dit wordt week om week geëvalueerd en bijgestuurd. We zullen jullie ook elke week op de hoogte houden. U kan ook altijd persoonlijk contact opnemen met de leiding van uw zoon of dochter. Voor de jongste groepen kan u best deze nummers contacteren.
Speelclub M: Lia Vinck: 0470871932
Speelclub J: Benjamin Dewilde: 0496384562
Kwiks: Denzel Vandendooren: 0490406049
Rakkers: Arthur Alexander: 0470531193
De maatregelen zullen pas ingaan vanaf 01/02, dit betekent dat de +12 jaar groepen hun eerste chirozondag 14/02 is.
De maatregel dat overnachten verboden is blijft van kracht. Dit betekent dus dat ‘ledenweekend 2021’ dat zou plaats vinden op 12-13-14 februari helaas niet zal doorgaan.
Bedankt voor het begrip.
Stay safe!