Spaaractie Joyvalle en Sourby op kamp

Zoals jullie wel weten gaan we ook dit jaar op kamp en net zoals vorige jaren kunnen we jullie hulp gebruiken. Zoals gewoonlijk wordt er veel energie verbruikt bij het spelen/organiseren van een spel op kamp. Maar met een lekker glas melk in de ochtend of met een goeie spaghetti zullen zowel leden als leiding er helemaal klaar voor zijn om zo een kampdag door te komen.
Dit jaar kunnen jullie ons helpen door actieflapjes van Joyvalle te sparen! Je kan zo’n actieflapje terugvinden op de voorkant van elke fles melk.
Daarnaast kunnen jullie ons ook nog helpen met de Soubry actie. Hierbij moeten we zo veel mogelijk barcodes verzamelen die jullie kunnen terug vinden op de verpakkingen.
De actieflapjes van Joyvalle en de barcodes van Soubry kunnen de leden dan meenemen naar de Chiro en aan de leiding geven.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes Chiro Meise