Live grote scherm WK 2022

Beste ouders, leden en sympathisanten

Het is weer zover, de red devils are back!!!! De komende weken spelen de red devils mee met de WK in Qatar. Dit kunnen wij als voetbal liefhebbers toch niet zomaar laten passeren? Daarom organiseert Meise Boven het live grote scherm van Meise, in Tramlaan, Wolvertem (parking gemeentehuis Meise).

Het live grote scherm zal doorgaan in een verwarmde tent, er zal een kids corner aanwezig zijn en heeeeel veel ambiance! Noteer het zeker in je agenda, want dit wil je niet missen!

• Woensdag 23/11 om 20:00 tegen Canada
  • Zondag 27/11 om 14:00 tegen Marokko
  • Donderdag 01/12 om 16:00 tegen Kroatië

Hopelijk schoppen de rode duivels het verder in de competitie, want alle matchen van de rode duivels zullen worden uitgezonden op het live grote scherm op de parking van het gemeentehuis van Meise.

De opbrengsten zijn ten voordelen van verenigen van Meise en goede doelen. Chiro Meise zal deze matchen alvast aanwezig zijn, bij ons kan u overheerlijke hamburgers kopen.

Groetjes

Chiro Meise