LEDENWEEKEND 23/02-25/02!

Beste ouders,

Eerst en vooral wensen wij jullie vanuit onze chirowerking alsnog een gelukkig 2018 toe en verzekeren we jullie dat de leidingsploeg even hard en met evenveel zin en enthousiasme als in 2017 zal klaar staan!

Zoals jullie hopelijk al eerder hebben gehoord, gaan we dit jaar voor de allereerste keer op ‘minikamp’, namelijk een groot ledenweekend met de jongste groepen (speelclub, rakwi en tito). Ook onze kookouders zullen van de partij zijn en onze buikjes vullen vol heerlijke maaltijden! Dit weekend zal doorgaan van vrijdag 23 februari tot en met zondag 25 februari. Hieronder zetten we alle belangrijke info voor jullie op een rijtje.

We spreken vrijdagavond 23/02 af om 19u op het chiroplein, waarna we gezamenlijk met de bus vertrekken richting de chirolokalen te Wezemaal. Éénmaal daar aangekomen, zullen we onze (veld)bedjes installeren en er samen nog een leuke avond van maken! Belangrijk om weten: er wordt deze avond geen avondeten meer voorzien, dus zorg er zeker voor dat de maagjes al gevuld zijn bij vertrek!

Het weekend loopt ten einde op zondag, waar jullie verwacht worden jullie kinderen op te pikken om 11u30. Als dit jullie niet lukt, contacteren jullie best de leiding van jullie zoon/dochter om een carpoolregeling af te spreken. Ook aan de andere ouders, raden we aan om te carpoolen.

De kost van dit weekend bedraagt 25 euro en kan overgeschreven worden op het rekeningnummer BE96 0016 2548 7705 met de naam en groep van uw zoon/dochter erbij vermeld. Op onze website www.chiro-meise.be kan u vanaf begin februari ook een inschrijvingslink vinden waar u uw zoon/dochter op kan inschrijven.

Gelieve zowel de inschrijving als de betaling in orde te brengen voor 11 februari. Indien jullie nog vragen zouden hebben, mogen jullie steeds de hoofdleiding of volwassen begeleiders contacteren voor meer info. Ook hun contactgegevens vind je terug op onze website.

We hopen dat iedereen erbij kan zijn, het belooft namelijk ge-wel-dig te worden!

Heel erg veel groetjes,

De leidingsploeg

Nog nooit mee geweest op weekend en vragen wat er allemaal precies mee moet en wat helemaal niet? Hiervoor hebben wij een ‘wat-neem-ik-mee-op-chiroweekend’-lijstje opgesteld!  TIP: Schrijf zeker in alles de naam van uw zoon/dochter.

Wat moet zéker mee:

- (Veld)bedje (Decathlon, AS adventure,…)

- Slaapzak

- Pyjama

- Kussen

- Je allerliefste knuffel

- Toiletgerief

- Speelkledij

- Kledij die vuil mag worden

- Regenjas

- Pantoffels en schoenen

- Keukenhanddoek