LEDENWEEKEND 2024

Lieve ouders en leden,

Vrijdag 23 tot zondag 25 februari gaan we met alle leden op weekend! We spreken om 19u af (reeds gegeten) in Zwijndrecht. Zondagmiddag moeten de kinderen ook worden opgehaald omstreeks 10u30 in Zwijndrecht. We raden uiteraard aan om te carpoolen! Die zondag is er geen chiro.

📍 Exacte adres: Bareelstraat 19, 2070 Zwijndrecht

Via volgende link kan je je kind inschrijven: https://forms.gle/UPfrN1WTx8ia3h5z8

Opgelet: breng de inschrijving en betaling (40 euro/kind) in orde vóór 14 februari. Zo hebben wij tijd genoeg om de voorbereidingen in orde te brengen. Gelieve 40 euro te storten op ons rekeningnummer BE96 0016 2548 7705 met als mededeling 'Inschrijving ledenweekend 2024 naam kind + groep'.

WAT NEEM IK MEE OP CHIROWEEKEND? (TIP: Schrijf zeker in alles de naam van uw zoon/dochter)

- (Veld)bedje (Decathlon, AS adventure,…)

- Slaapzak

- Kussen

- Pyjama

- Je allerliefste knuffel

- Toiletgerief

- Speelkledij en kledij die vuil mag worden

- Pantoffels en schoenen

- Regenjas

- Warme pull

- Uniform (vanaf rakwi)

- Eventuele medicatie

- Keukenhanddoek

- Identiteitskaart!!

Wat mag NIET mee:

- Snoep (zal gedeeld worden met de hele groep)

- Gsm, iPad,...

- Chique spullen of kleding

Wij kijken er alvast heel hard naar uit! Tot dan!

De leidingsploeg