Ledenweekend 2022 - aanpassing

Volgende week is het zo ver, we vertrekken op ledenweekend. Spijtig genoeg merken we dat er weinig inschrijvingen zijn. Het is inderdaad nogal een drukke periode met bosklasse, alle communies en schoolfeesten. Daarom hebben besloten om het dit jaar iets anders aan te pakken.

We zullen dit jaar niet naar Bekkevoort gaan, maar blijven op de chiro voor ledenweekend. Niet getreurd, we zullen er nog steeds een fantastisch minikamp van maken. Iedereen wordt vrijdag 6 mei om 19:30 op het chiroplein verwacht. Ze mogen zondag 8 mei om 11:30 terug worden opgehaald.

Wat mag je zeker niet vergeten?

• Veldbedje/luchtmatras
  • Slaapzak
  • Uniform
  • Lievelingsknuffel
  • Kids ID/ identiteitskaart

Zou u graag wat extra informatie willen, kan u altijd contact opnemen met onze hoofdleider Denzel (0490/40.60.49) of met eigen leiding van zoon of dochter.

Inschrijven is nog steeds mogelijk tot en met donderdag 5 mei via deze link: https://forms.gle/MyTiDsTZVB5Yzuaq8. Snel zijn dus! Gelieve dan 40 euro te storten op ons rekeningsnummer BE96 0016 2548 7705 met als mededeling 'Inschrijving ledenweekend 2022 naam kind + groep'.

Bedankt voor het begrip!

Chiro Meise