Ledenweekend 2022

Na twee jaar mag het weer doorgaan, ledenweekend, ook wel mini kamp genoemd. Deze keer gaan we van vrijdag 6 mei tot zondagmiddag 8 mei op weekend!

We spreken allemaal samen om 19:30 af (reeds gegeten) op het Chiroplein om te vertrekken richting Bekkevoort (Witteweg 30/20, 3390 Bekkevoort). We vragen hiervoor aan de ouders om te rijden. Daar spelen we een heel weekend lang leuke spelletjes, smullen we van heerlijke maaltijden die onze lieve kookouders hebben gemaakt en leren we de hele Chirogroep een beetje beter kennen. Een perfecte voorbereiding voor het grote kamp dat in juli zal plaatsvinden!

Zondagmiddag moeten de kinderen zelf worden opgehaald omstreeks 12:00 in de lokalen ZOZIMUS, Bekkevoort. Die zondag is er geen Chiro.

U kan uw kind vanaf nu inschrijven voor het ledenweekend door het inschrijvingsformulier in te vullen.

Opgelet: breng de inschrijving en betaling (40 euro/kind) in orde voor 2 mei. Zo hebben wij tijd genoeg om de voorbereidingen in orde te brengen. De informatie omtrent de betaling vindt u op de website of op de bevestigingspagina na inschrijving.

Rekeningnummer: BE96 0016 2548 7705

Chiro Meise