Inschrijven Chirokamp 2021

We weten al even dat we op kamp mogen deze zomer. Gisteren kwamen er zelfs nog enkele versoepelingen bij. Het overlegcomité heeft gisteren besloten dat vanaf 1 juli jeugdactiviteiten en -kampen mogen doorgaan in bubbels van max 100 personen, (exclusief begeleding) inclusief overnachting. Dit is zeer goed nieuws voor onze chiro, we mogen namelijk met één grote bubbel op kamp! In deze bubbel hoeven we geen mondmasker te dragen. Wel staat veiligheid en hygiëne nog steeds voorop. We zullen dus net eens vaker onze handen wassen en de tent is goed verluchten.

Aangezien we in bubbels met max 100 leden mogen, zal er dan ook een stop komen vanaf we de 100 leden hebben bereikt. Zou u graag uw kind al inschrijven? Dat kan vanaf vandaag! Zijn er toch nog wat twijfels of vragen, contacteer dan zeker de leiding van uw kind, zij helpen u met veel plezier! Opgelet, inschrijven is verplicht! Inschrijven: (https://docs.google.com/.../1dlEKqHxg_oswrOKzlB9Bpi1.../edit)

We hopen natuurlijk dat iedereen mee kan, maar het moet natuurlijk ook veilig gebeuren. Er zijn enkele deelnamevoorwaarden:
  • Wie ziektesymptomen heeft (geen COVID) kan niet deelnemen, je kan pas deelnemen als je 3 dagen symptoomvrij bent.
  • Wie besmet is met COVID - 19 of onder 1 dak woont met een besmet persoon kan niet deelnemen tijdens de opgelegde quarantaine- of isolatieperiode.
  • Als organisator kan je deelnemers die symptomen vertonen bij aankomst/tijdens de activiteit niet laten deelnemen/naar huis sturen. Laat kinderen/jongeren pas opnieuw deelnemen aan je aanbod als de symptomen min. 3 dagen verdwenen zijn.
  • Wie behoort tot de risicogroep kan deelnemen mits toestemming van de huisarts of ouders.

Zou er toch iemand ziek worden tijdens het chirokamp heeft Chiro Nationaal een ‘noodprocedure’ opgesteld dat wij dan zullen volgen. Voor meer informatie over wat de maatregelen zijn voor jeugdwerkingen, bekijk dan zeker de Chiro Nationaal website (https://chiro.be/corona).
OPGELET! Inschrijven is mogelijk tot en met 31/06 tot 23:59!

Hoe zal het Chirokamp 2021 er dan uit zien?

Op 21 juli vertrekken we met z’n allen richting Amel. Daar zullen de speelclubbers vertoeven tot 27 juli, terwijl de oudere groepen maar liefst tot 31 juli blijven!

Alle concrete informatie over het kamp wordt bekend gemaakt de laatste zondag van mei. Stay tuned!

Heb je nog vragen?
Aarzel dan niet om de leiding te contacteren, zij zullen je met plezier helpen!

Hopelijk tot op kamp!

Vele groetjes

De leiding
We hopen dat je erbij kan zijn op kamp!
Heel veel groetjes,
De leiding