Hervatting Chiro-activiteiten juni

Beste ouders en leden,

Goed nieuws! De Nationale Veiligheidsraad heeft beslist dat er vanaf 8 juni ook weer Chiroactiviteiten mogen doorgaan!

Om de maatregelen te respecteren hebben we als Chiro beslist om elke groep apart te laten komen. Dit houdt in dat elke groep 2 uur Chiro heeft. Deze regeling geldt voor elke zondag t.e.m 30 juni. Verdeling:

• Speelclub jongens zullen Chiro hebben om 10:00 tot 12:00.
  • Speelclub meisjes zullen Chiro hebben om 12:15 tot 14:15.
  • Rakkers zullen Chiro hebben om 14:30 tot 16:30.
  • Kwiks zullen Chiro hebben om 16:45 tot 18:45.

Voor de oudere groepen zal de leiding hun nog persoonlijk contacteren voor af te spreken.

Iedereen mag deelnemen aan de activiteiten, behalve:

Wie ziek is of wie ziektesymptomen had in de vijf dagen voor de activiteit. Dat geldt zowel voor leden als voor leiding. Symptomen zijn hoesten, keelpijn, verstopte neus, koorts, diarree, moeilijk ademen.

Mensen uit de risicogroep of met ziekte. Die mogen deelnemen als:
- Ze een doktersattest kunnen voorleggen.
hun ziekte onder controle is door medicatie, bv. bij astma.
- Je hebt dus een ziekte, maar je neemt er medicatie voor. Toch twijfel? Ga naar de dokter.

Voor meer informatie surf naar https://chiro.be/info-voor-leiding/corona/chiroactiviteiten.

Bij vragen gelieve eigen leiding te sturen of een berichtje te sturen naar de Chiro Meise like pagina.

Groetjes
De leidingsploeg