Christus Koning: Zondag 25 november

Best ouders en leden,

Naar jaarlijkse gewoonte vieren wij op de chiro telkens weer Christus Koning. Dit jaar gaat dit door op zondag 25 november. Wat houdt deze dag precies in? We spreken om 9:30 uur af aan de Chiro om vervolgens samen naar de mis te gaan in de kerk van Meise. Op de middag worden onze hongerige magen gevuld door een heerlijke maaltijd van de kookouders (SPOILER ALERT: wortelpuree met worst op de menukaart, joepie!). Na onze maaltijd vertrekken we om 14:00 uur met zijn allen richting Woluwe voor een namiddagje schaatsen bij schaatsbaan Poseidon!!! We zullen terug in Meise zijn omstreeks 17u30.

Om in Woluwe (en terug) te geraken, raadplegen wij de ouders van onze leden! Per groep zal de leiding een regeling organiseren om met hun groep in Woluwe (en terug) te geraken. Het vertrek in Meise zal rond 14:00 uur zijn en dat in Woluwe rond 17:00 uur. Kunnen en willen jullie als ouder rijden? Contacteer dan zeker de leiding van jullie zoon/dochter! Alle contactgegevens kan je vinden op deze website onder de rubriek 'contact'.

Voor dit alles vragen wij u om zondag 25/11 vijf euro en handschoenen mee te nemen. Een sjaal of muts zou eventueel ook van pas kunnen komen.

Tot zondag!