Christus koning: zondag 20/11

Naar jaarlijkse gewoonte vieren wij op de chiro telkens weer Christus Koning. Dit jaar gaat dit door op zondag 20 november.

Wat houdt deze dag precies in?

• We spreken om 9u30 af aan de Chiro om vervolgens samen naar de mis te gaan in de kerk van Meise. Iedereen is meer dan welkom om deze mis bij te wonen: ouders, grootouders, oudleiding,...
  • Op de middag worden onze hongerige magen gevuld door een heerlijke maaltijd van de kookouders.
  • Na onze maaltijd vertrekken we met zijn allen richting Mechelen voor een namiddagje schaatsen!!!
  • We zullen terug in Meise zijn omstreeks 17u00.
  • Voor dit alles vragen wij u om zondag 20/11 6 euro en handschoenen mee te nemen. Een sjaal of muts zou eventueel ook van pas kunnen komen. Laat zeker iets aan je leiding weten als je zoon of dochter komt.

Om in Mechelen en terug te geraken, raadplegen wij de ouders van onze leden. Per groep zal de leiding een regeling organiseren om met hun groep in Mechelen en terug te geraken. Het vertrek in Meise zal rond 13u15 zijn en dat in Mechelen rond 16u15. Kunnen en willen jullie als ouder rijden? Contacteer dan zeker de leiding van jullie zoon/dochter. De gegevens vind je op onze website. Alvast héél erg bedankt!

Tot dan! Hopelijk zijn jullie allemaal van de partij!