Christus Koning: 26/11

Best ouders en leden,

Naar jaarlijkse gewoonte vieren wij op de chiro telkens weer Christus Koning. Dit jaar gaat dit door op zondag 26 november. Wat houdt deze dag precies in? We spreken om 10u af aan de Chiro om vervolgens samen naar de mis te gaan in de kerk van Meise. Op de middag worden onze hongerige magen gevuld door een heerlijke maaltijd van de kookouders. Na onze maaltijd vertrekken we met zijn allen richting Mechelen voor een namiddagje schaatsen!!! We zullen terug in Meise zijn omstreeks 17u30.

Om in Mechelen (en terug) te geraken, raadplegen wij de ouders van onze leden! Per groep zal de leiding een regeling organiseren om met hun groep in Mechelen (en terug)( te geraken. Het vertrek in Meise zal rond 13u30 zijn en dat in Mechelen rond 17u. Kunnen en willen jullie als ouder rijden? Contacteer dan zeker de leiding van jullie zoon/dochter!

Voor dit alles vragen wij u om zondag 26/11 tien euro en handschoenen mee te nemen. Een sjaal of muts zou eventueel ook van pas kunnen komen.

Tot zondag!