Chirozondag (15/10) op verplaatsing!

Volgende zondag (15/10): chiro op verplaatsing!

De jeugdraad van Meise bestaat 30 jaar en dit moet gevierd worden.
Op zondag 15/10 spelen we met alle jeugdverenigingen binnen Meise een groot spel in het Neromhof.

Iedereen verzamelt om 13u30 (Opgelet: dit is vroeger dan normaal) aan de ingang van het Neromhof langs de A12 (kruising Paardeweistraat en de Papenboskant).

Voor de jongste leden (1ste t.e.m. 6de leerjaar) wordt er een kiss&ridezone voorzien, voor de oudste leden een fietsenstalling. Het is de bedoeling dat de leden zelfstandig zonder de leiding hier geraken, aangezien de leiding reeds vroeger aanwezig is. Uiteraard raden wij aan om te carpoolen (tip: gebruik onze facebookpagina om ouders te bereiken!)

We zullen er enkele leuke massaspelen spelen. Om 16u30 worden we verwend met een pannenkoek en een warme chocomelk. Om 17u30 mogen jullie de kinderen terug ophalen.

De leiding rekent op jullie voltallige aanwezigheid!

Tot zondag!