Chirokamp 2022

De chirozondagen tikken langzaam weg, maar voor we het chirojaar afsluiten, gaan we natuurlijk nog op Chirokamp. Dit jaar gaan we naar …. AMEL!!!

Zoals elk jaar vertrekken we op 21 juli met de jongste leden richting de kampplaats. De keti en aspi zal al enkele dagen vroeger vertrekken met de fiets, warm de beentjes al maar op! Daar zullen we met z’n alle leuke spelletjes spelen, goed ravotten, vuil worden, lekker eten en onvergetelijke herinneringen maken.

Na zeven dagen ravotten, zit het kamp erop voor de jongste leden. 27 juli (in de namiddag) vragen we aan de ouders om hun speelclubber te komen halen op het kampterrein. Daar kunnen ze nog genieten van een drankje en een lekkere BBQ.

Vier dagen later sluiten we met de rest het Chirokamp af. 31 juli zullen we in de namiddag toekomen bovenaan de Brusselsesteenweg. We zullen na aankomst met de leiding en oudste leden, naar jaarlijkse traditie, fier door te straten lopen met de kapel. Iedereen welkom!

Om kamp helemaal af te sluiten, is er nog een mis, waar we afscheid nemen van leiding dat stopt en bedanken we iedereen nog eens.

De concrete informatie over kamp, zoals waar het is, wat het thema is, in wat je verkleed moet zijn, … komen jullie over een maand te weten in onze ‘PX-magazine kamp’. Nog even afwachten in spanning dus.

Maar kan jij alvast niet meer wachten om op kamp te vertrekken, aarzel dan niet en schrijf je in voor ‘Chirokamp 2022 – Chiro Meise’. Dat kan via deze link: https://forms.gle/7KACFBeExxHV29N19

Opgelet inschrijven kan tot en met 31/06.

Hoe zit het financieel hoor ik u al denken. Het kamp voor de speelclub bedraagt € 150 voor de rest van de leden (rakwi, tito, keti en aspi) bedraagt het € 180. Vanaf het derde kind geldt er een korting van €10.

Rekeningnummer: BE 96 0016 2548 7705

Begunstigde: Chiro Meise, Krogstraat 7

En met vermelding: "Chirokamp" + “naam van het kind” + “afdeling”

Indien er gezinnen zijn die wegens financiële moeilijkheden hun kind niet of moeilijk kunnen laten meegaan, kunnen deze steeds in alle vertrouwen contact opnemen met de hoofdleiding of de volwassen begeleiders. Dan doen wij er alles aan om jullie lieverdjes toch mee op kamp te krijgen!

Tot dan!

Leiding Chiro Meise